آسان بیاموز !

از صفر تا صد آفیس ، ویندوز ، فتوشاپ و بورس را با ما در کمترین زمان بیاموزید !

برنامه نویسا بیان بالا ...

برنامه نویس های بیان نظر بدن بشناسمشون !

۶ ۰
𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ
۰۲ خرداد ۱۲:۴۶
من ک بلد نیسم ☻☻☻

پاسخ :

در زمینه های دیگر
𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ
۰۱ خرداد ۲۱:۴۱
ایول 😐 فایتینگ 😐

پاسخ :

حوهست باشه از توم سواستفاده میکنما
𝑆.𝐷.𝑇.𝐶 ;‌ᗪ
۰۱ خرداد ۱۹:۳۶
چی کارشون دادی؟😂😂

پاسخ :

میخام ازشون در جهت منافع خودم سو استفاده کنم😈😈
... 𝐅𝐀𝐓𝐈
۳۰ ارديبهشت ۱۵:۴۰
موفق باشی:")

پاسخ :

سلامت باشی؛)
lisa kpop
۳۰ ارديبهشت ۱۵:۳۶
سلام بله برنامه نویسی بلدم و درحال یادگیری زبان برنامه نویسی اسکرچ هستم و پایتون رو هم بلدم من با این 2 زبان برنامه نویسی کار میکنم و بلدم یک چیزهایی.

پاسخ :

مرررسی
... 𝐅𝐀𝐓𝐈
۲۸ ارديبهشت ۲۳:۲۹
کار سختیه؟؟😬
شوخی نمیکنم واقعا دوس دارم ولی نمیشه:/




خخ نمیشم😂😐

پاسخ :

من خودم اول کارم ولی اونقدرا هم بنظر سخت نمیاد فقط پشتکار میخاد
... 𝐅𝐀𝐓𝐈
۲۸ ارديبهشت ۱۷:۲۴
منم میخوام برنامه نویس شم😭😭😭






راستی تو آپاراتم دنبال شدی

پاسخ :

😶😶😶😶😶😶😬😬😬😬


موفق باشی
lisa kpop
۲۸ ارديبهشت ۱۵:۴۶
سلام

پاسخ :

سلام شما برنامه نویسی بلدی ؟؟؟ تا چ حد ؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان