آسان بیاموز !

از صفر تا صد آفیس ، ویندوز ، فتوشاپ و بورس را با ما در کمترین زمان بیاموزید !

نماز صبح معاویه و شیطان

 

نماز صبح معاویه و شیطان


معاویه همه روزه برای نماز جماعت صبح بیدار می شد. هیچ روزی نماز جماعت صبح او فوت نشده است!
تا اینکه روزی شیطان را در خواب دید و به او از سعادت خویش تذکر داد که من جمله آن است که هنوز نماز صبح من به جماعت فوت نشده است.
شیطان گفت: من از تو مراقبت میکنم و نمیگذارم در خواب بمانی.
معاویه گفت: تو باید مردم را از سعادت باز داری نه آنکه موجبات سعادت آنها را فراهم نمایی و آنها را برای نماز صبح بیدار کنی.
شیطان گفت: من حساب کرده ام در هر مرتبه ای که تو بر مردم امامت نمایی هزاران نماز مردم را باطل می نمایی و آنها را جهنمی می کنی. پس چطور راضی شوم که بگذارم چنین وسیله عصیانی بر چیده شود و تو در خواب بمانی که مردم فرادا نماز بخوانند و بعضی از نمازهای آنها صحیح واقع شود و به ثواب کامل نماز صبح نایل گردند!

 

منبع هونل

 

از این مطلب خوشت اومد ؟ با کلیک روی اینجا باز هم از این مطالب بخون !

منتظر نظرات سازنده شما هستیم !

ممنون از نگاه های قشنگتون !

اگه خوشتون اومده ما رو در هر کدام از شبکه های اجتماعی که مایلید دنبال کنید :

 

۲ ۰
نوجوانه جام
۱۰ اسفند ۰۸:۳۵

داستان جالبی بود😉

 

وبلاگتون رو دنبال میکنم حتما وبلاگ ما رو هم دنبال کنید😁

پاسخ :

خیلی ممنون...
حتما...
محمد مهدی شکوری
۰۹ اسفند ۱۰:۰۴

سلام

بله

باید از عقلی که خدا بهمون داده استفاده کنیم تا هم در این دنیا زندگی راحتی داشته باشیم، هم در اون دنیا.

پاسخ :

کاملا صحیحه...
محمد مهدی شکوری
۰۸ اسفند ۲۱:۱۸

سلام علیکم

خدا عذاب پدرش و خودش و پسرش رو بی نهایت زیاد کند...

پاسخ :

سلام جدا از بحث لعنت و عذاب واقعا شیطون زرنگه و مخش کار میکنه...
پس میطلبه آدم در مقابلش نهایت مغزش رو بکار ببنده...
ممنون از نظر دهی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان