آسان بیاموز !

از صفر تا صد آفیس ، ویندوز ، فتوشاپ و بورس را با ما در کمترین زمان بیاموزید !

حذف بعضی از شماره صفحات در word

شماره گذاری صفحات یکی از کارهایی است که برای در هر مقاله ای صورت بگیرد !

اما این کار چند قلق کوچک دارد مثلا :

- چگونه شماره صفحاتی دلخواه از فایل خود را حذف کنیم ؟

- چگونه شروع شماره گذاری در فایل خود را تغییر دهیم ؟

و ...

در این مقاله سعی شده به این موضوعات کاملا پاسخ داده شود !

1) ابتدا صفحات خود را شماره گذاری می کنیم !

 

 

2) حال روی صفحه ای که می خواهید صفحه بعدی آن دارای ویژگی های متفاوت باشد کلیک کنید و به سربرگ Layout رفته و در قسمت Breaks با انتخاب گزینه Next Page را یک سکشن جدید بسازید . ( به عنوان مثال من می خواهم شماره صفحات اول و دوم را حذف کنم پس روی صفحه دوم کلیک می کنم و بعد از انتخاب گزینه Next Page (به معنای صفحه بعد) صفحه بعد خودم که صفحه سوم می باشد را صفحه شروع Section دوم خودم میکنم ! )

 

 

3) حال قسمت Header & footer خود را باز می کنیم !

 

 

4) همانطور که میبینید Section1 و Section2 ساخته شده اند ! ( در صورتی که این اتفاق نیفتاده مرحله 2 را دوباره تکرار کنید . ) حال شماره صفحه ای از Section2 انتخاب کنید !

 

 

5) حال روی گزینه link to previous کلیک کنید بعد از کلیک شما باید کلمه Same as Previous در کنار شماره صفحه حذف شود !

 

 

6) حال شماره صفحات 1 و 2 را حذف می کنیم !

 

 

7) حال برای اصلاح شماره صفحه سوم و تغییر آن از 3 به 1 از قسمت Page Number بر روی format page Numbers کلیک می کنیم .

 

 

8) در پنجره باز شده مانند نمونه با انتخاب گزینه Start at و سپس شروع از عدد 1 شماره گذاری خود را اصلاح می کنیم !

 

 

9) و اما نتیجه کار!

 

 

 

منتظر نظرات سازنده شما هستیم !

ممنون از نگاه های قشنگتون !

اگه خوشتون اومده ما رو در هر کدام از شبکه های اجتماعی که مایلید دنبال کنید :

 

۱ ۰
خرید بک لینک
۲۵ بهمن ۲۳:۱۷
I always used to read piece of writing in news papers but now as I am a user of internet so from
now I am using net for posts, thanks to web.

پاسخ :

در طول مدتی که سایتتون داشت لود می شد تونستم سایت دانشگاه و تک تک درسام ، سایت آگاه و پروفایل آپاراتم رو چک کنم (:

کاش می شد یکم حرف و عملتون رو شبیه بودنم !!!

...
۲۲ آذر ۱۷:۱۹

خیلی دنبال این موضوع گشتم تا توی وبلاگ شما پیداش کردم خیلی ممنون واقعا

پاسخ :

هدف همینه که شما به جواب سوالاتتون برسین !

انشالا در آینده هم ادامه دار باشه !
ما رو حمایت کنید ! مطالب ما رو به اشتراک بگذارید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان