ساختن فهرست مطالب برای هر مقاله ای لازم و ضروری است !
در این متن سعی بر آن است که شما بتوانید خیلی سریع یک فهرست را بسازید !
با خواندن این متن شما به سوالات زیر پاسخ خواهید داد :
- چگونه برای فایل ورد خود فهرست مطالب بسازیم ؟
- چگونه تم هایی را برای خودمان شخصی سازی کنیم ؟
- چگونه زیرمجموعه های مطالب را در فهرست مطالب بسازیم ؟
و ...
لازم به ذکر است ساخت یک فهرست مطالب کامل مراحل بیشتری دارد ولی در این مقاله سعی شده سریع ترین راه را به شما آموزش دهیم و ساختن فهرست مطالب کامل برای مقالات در ادامه بارگذاری خواهد شد !
1) در سربرگ Home قسمت Styles تیتر هایی را که می خواهید در فهرست مطالب شما باشد به عنوان Heading انتخاب کنید ( اگر Heading های 2 یا 3 را انتخاب کنید زیرمجموعه دیگر Heading ها خواهد بود ! )
2) هرجایی که دوست دارید فهرست مطالب تان باشد کلیک کنید !
3) بعد از انتخاب تمامی تیترها در سربرگ References فهرست مطالب دلخواه خود را انتخاب کنید ( در مقاله ای جدا به توضیح کامل تر این بخش خواهیم پرداخت ! )
4) بعد از ظاهرشدن فهرست با زدن روی سه نقطه همه مطالب فهرست را انتخاب کرده و مانند دیگر مطالب می توانید آن را از سربرگ Home ادیت کنید !
5) چنانچه متن خود را ویرایش کردید و فهرست شما دچار تغییر شد برای اینکه فهرست شما بروزرسانی شود روی update Table کلیک کنید !
ممنون از نگاه های قشنگتون !
اگه خوشتون اومده ما رو در هر کدام از شبکه های اجتماعی که مایلید دنبال کنید :