آسان بیاموز !

از صفر تا صد آفیس ، ویندوز ، فتوشاپ و بورس را با ما در کمترین زمان بیاموزید !

ساخت فهرست مطالب در word

ساختن فهرست مطالب برای هر مقاله ای لازم و ضروری است !

در این متن سعی بر آن است که شما بتوانید خیلی سریع یک فهرست را بسازید !

با خواندن این متن شما به سوالات زیر پاسخ خواهید داد :
- چگونه برای فایل ورد خود فهرست مطالب بسازیم ؟
- چگونه تم هایی را برای خودمان شخصی سازی کنیم ؟
- چگونه زیرمجموعه های مطالب را در فهرست مطالب بسازیم ؟
و ...

لازم به ذکر است ساخت یک فهرست مطالب کامل مراحل بیشتری دارد ولی در این مقاله سعی شده سریع ترین راه را به شما آموزش دهیم و ساختن فهرست مطالب کامل برای مقالات در ادامه بارگذاری خواهد شد !

1) در سربرگ Home قسمت Styles تیتر هایی را که می خواهید در فهرست مطالب شما باشد به عنوان Heading انتخاب کنید ( اگر Heading های 2 یا 3 را انتخاب کنید زیرمجموعه دیگر Heading ها خواهد بود ! )

 

 

2) هرجایی که دوست دارید فهرست مطالب تان باشد کلیک کنید !

 

 

3) بعد از انتخاب تمامی تیترها در سربرگ References فهرست مطالب دلخواه خود را انتخاب کنید ( در مقاله ای جدا به توضیح کامل تر این بخش خواهیم پرداخت ! )

 

 

4) بعد از ظاهرشدن فهرست با زدن روی سه نقطه همه مطالب فهرست را انتخاب کرده و مانند دیگر مطالب می توانید آن را از سربرگ Home ادیت کنید !

 

 

5) چنانچه متن خود را ویرایش کردید و فهرست شما دچار تغییر شد برای اینکه فهرست شما بروزرسانی شود روی update Table کلیک کنید !

 

 

ممنون از نگاه های قشنگتون !

اگه خوشتون اومده ما رو در هر کدام از شبکه های اجتماعی که مایلید دنبال کنید :

 

۰ ۰
محمد
۲۳ آذر ۲۰:۲۱

تو فهرست هایی که من دیدم گزینه های بیشتری هم وجود داشت ! ولی شما خیلی خلاصه گفتید ! موضوع چیه دقبقا؟

 

پاسخ :

حرف شما درسته و چیزی هم که دید صحیحه به موضوعی که اشاره کردید به زودی خواهیم پرداخت
از توجه و نظر شما ممنون
ناشناس
۲۲ آذر ۱۶:۳۰

فایل های ویدیوییتون کیفیتش کم یکم1

 

پاسخ :

خیلی ممنون از همراهیتون !

انشالله در ویدیوهای بعدی کیفیت زیاد میشه !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان